W 2014 roku Ruch Młodzieży Salwatoriańskiej przeprowadził rebranding swojej marki. W wyniku podjętej współpracy z profesjonalną firmą powstało nowe logo, księga znaków i nowa strona internetowa. Prace nad tymi zmianami trwały dugo. Wynik końcowy jest już widoczny dla każdego, kto tylko odwiedził stronę internetową. Na początku tego roku duszpasterze apostolatu otrzymali informację od redakcji Branding Monitor, że zostali nominowani i walczą o miano NAJLEPSZEGO POLSKIEGO REBRANDINGU 2014.
RMS: Włącz się do walki - zagłosuj
RMS: Włącz się do walki - zagłosuj
Sama nominacja i kwalifikacja do drugiego etapu plebiscytu jest już ogromnym wyróżnieniem. Plebiscyt trwa do 19 stycznia i każdy może oddać głos. Wystarczy kliknąć na poniższy link, zaznaczyć odpowiednie pole i zagłosować. RMS z góry serdecznie dziękuje wszystkim za oddany głos: http://brandingmonitor.pl/repl-polski-rebranding-roku-2014/